Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord

Op Hemelvaartsdag, 1e en 2e Pinksterdag zijn we gesloten.

Ons team in het magazijn is verantwoordelijk voor de logistieke afhandeling van uw order. Iedere dag staat er een enthousiast team klaar om uw bestelling correct en volledig bij u af te leveren. Dit gebeurt vanuit een prachtig pand aan de Coenecoop te Waddinxveen, sinds 2022 het logistieke hart van Van Munster. 

Het proces in het logistiek centrum is grofweg in te delen in drie onderdelen: inbound, outbound en voorraadbeheer. Al onze activiteiten worden ondersteund door middel van handscanners en een modern IT-systeem.

De medewerkers van inbound zorgen ervoor dat ons productaanbod compleet en voorradig is. Alles dat binnenkomt wordt nauwkeurig gecontroleerd, in het systeem gezet, van barcodes voorzien en gestructureerd in het magazijn geplaatst zodat de afdeling outbound er snel mee aan de slag kan.

Bij outbound worden de producten van uw order gepickt, gecontroleerd, verpakt, geseald en gereed gemaakt voor transport. Alle zendingen worden voorzien van de benodigde stickers ter identificatie. Nadat de orders gereed zijn voor transport wordt er een efficiënte transportplanning gemaakt. Deze is leidend voor onze vaste transportpartners.

Tot slot controleert en inventariseert de afdeling voorraadbeheer voortdurend de aanwezige voorraad. Als ervaren partner in sanitaire oplossingen weet Van Munster als geen ander hoe belangrijk het is om orders met producten en materialen tijdig binnen te hebben. De afdeling voorraadbeheer is in het leven geroepen om uw bestelproces verder te stroomlijnen.