Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord

Op Hemelvaartsdag, 1e en 2e Pinksterdag zijn we gesloten.

Financieel administratief medewerker Gouda (M/V)

We zijn per direct op onze afdeling administratie in Gouda op zoek naar een enthousiaste administratieve medewerker voor minimaal 24 uur per week. Samen met de financieel directeur Stephanie van Munster verzorg je de complete administratie van Van Munster. Je werkt in het kantoor waar ook de collega's van de afdeling inkoop en artikelbeheer werkzaam zijn.

De werkzaamheden hebben zowel betrekking op crediteuren als op debiteuren. Je verwerkt de inkoopfacturen in Microsoft Dynamics NAV/BC. Via mail en telefoon heb je contact met andere afdelingen en met leveranciers over reclamaties van prijsverschillen in facturen en over retourzendingen van artikelen. Verder bewaak je de openstaande posten van de debiteuren, verstuur je de aannamingen en heb je contact met klanten over openstaande posten en/of overschrijding van de kredietlimiet. Tevens ben je in contact met de verzekeringsmaatschappij over de kredietlimieten over nieuwe aanvragen, wijzingen en of het niet verkrijgen van de kredietlimieten op klantniveau.

We willen voor deze mooie functie iemand met MBO werk- en denkniveau en die het prettig vindt om enerzijds in een team te werken maar anderzijds ook graag zelfstandig werkt. Het hebben van ervaring met geautomatiseerde systemen ERP pakketten/MS Office is bij deze functie noodzakelijk. Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift is erg belangrijk gezien de hoeveelheid aan contacten die er zijn met diverse partijen. Goede communicatieve vaardigheden heb je nodig om een goede band met klant en leverancier op te bouwen en te onderhouden. 

Wil je meer weten? Neem dan contact op met Stephanie van Munster op telefoonnummer 0182-55599 of via mail svm@vanmunster.nl.